Dizayn və UX

Loqo Dizayn Xidməti

Bütün Gözlər Brendinizdə!

Solvemark tərəfindən təklif olunan peşəkar qrafik dizayn həlləri ilə brendinizi böyüdün, korporotivləşməyə doğru gözqamaşdırıcı addım atın!

Loqotipiniz peşəkardır? Şirkətinizin şəxsiyyətini istədiyiniz kimi əks etdirirmi?

Gəlin bu və buna bənzər suallara birlikdə cavab verək.

Sizin üçün nə edirik?

Rəqəmsal dünyada brendinqin ən mühüm addımı korporativ şəxsiyyət və müştəri təcrübəsini prioritetləşdirməkdir.

İstifadəçi Təcrübəsinin Dizaynı

Layihənizin hər mərhələsində hədəf auditoriyanın təcrübəsini nəzərə alırıq və işimizi istifadəçilərinizlə bağlı məlumatlara uyğun qururuq.

İstifadəçi İnterfeysinin Dizaynı

Biz sizə UX nəticələrinə və rəqəmsal tendensiyalara uyğun, hədəf auditoriyanızın sevə-sevə istifadə edəcəyi interfeys təklif edirik.

Peşəkar komandamız öz təcrübəsindən istifadə edərək, sizin və hədəf auditoriyanız üçün cəlbedici və maraqlı interfeyslər yaradır.

LOQO- şirkətin virtual imzası

Yeni şirkət qurularkən sahibkarlar mütləq  loqoya sahib olmaq istəyirlər. Bəziləri üçün bu, sadəcə gözəl bir şəkil və ya simvollar düşünərək, bəziləri üçün isə şirkətin ticarət nişanıdır. Onu hazırlamağın asan olduğunu düşünərək həvəskar sahibkarların əksəriyyəti hər şeyi özləri etməyə çalışırlar. Təəssüf ki, loqoları telefon tətbiqlərində hazırlayanlar da az deyil. Çünki peşəkarlardan sifariş etmək çox baha başa gəlir. Bu yazıda loqonun məqsədi və qiyməti haqqında sizə məlumat verəcəyik.

Termin özü 19-cu əsrdə ortaya çıxdı. O zaman bu, tipoqrafik şriftin iki-üç işarəsinin birləşməsindən ibarət idi. 20-ci əsrdə anlayış daha da genişləndi və müəssisənin adının artıq stilizə edilmiş şrift yazısını nəzərdə tuturdu.

Bəs ilk loqo necə və harada yaranmışdı?

İlk loqo Britaniya pivə şirkəti “Bass & Co”-ya məxsus idi. Bu, şirkətin qurucusu Uilyam Bassın adına əsaslanır.

 Bu, qırmızı üçbucaq şəklində yazı və qrafikanın birləşməsini əks etdirirdi. Loqo 1876-cı il yanvarın 1-də hazırlanmışdı.

 “Coca- Cola” loqosu 1886-cı ildə ABŞ- da yarandı. Əczaçılıq şirkətinin sahibi Con Stith Pemberton içki resepti hazırladı. Pembertonun katibi Frank Robinson tərəfindən hazırlanmış ilk loqo şirkətin adını təmsil edirdi və indiki loqodan fərqli görünürdü.

Loqo- mürəkkəb olması vacib olmayan, brendinizin vizual anlamını əks etdirən təmsildir. O, markanın hədəf auditoriyası tərəfindən necə qəbul edildiyini formalaşdırmaqda mühüm rol oynayır.

Loqo brendin siması rolunu oynayır. Bu, brend üçün unikallıq yaratmağa kömək edir, onu rəqiblərdən fərqləndirir. İnsanlar loqonu görəndə dərhal onu brendinin məhsullarını, xidmətlərini və dəyərlərini xatırlayırlar. Dizayn loqo sizin şirkətinizi tamamilə özündə əks etdirməlidir.  

Loqoların növləri

Mətn – Brendlər bəzən qısa və unikal mətnlərə üstünlük verirlər. Əsas diqqət şrift və rəngə cəlb edilir: Netflix, Canon, Google, Subway, Nokia, Casio, Panasonic. Bu brendlərin ayrıca imicləri yoxdur, lakin bu, onların tanınmasına və tanıtımına mane olmur.

 Xəttatlıq. Bu, mətn loqolarına da aiddir, lakin yazıya daha çox xarakter verir. Sərt Carlsberg, zərif Cadbury, pulsuz Ray-Ban, unikal Esquire.

 

İxtisar. Şirkət adı bir neçə sözdən ibarət olduqda, ilk hərflər istifadə olunur: STS, Rusiya Dəmir Yolları, NTV. Şrift şirkətin təbiətinə görə seçilir: şən, işgüzar, yumoristik.

 

Qrafik. Onlar mücərrəd simvollardan və ya konkret personajların – insanların, heyvanların, fantastik canlıların təsvirlərindən ibarətdir.

 

Burada müəyyən bir simvolla tanınan şirkətlərin nümunələri verilmişdir, çünki onların loqoları işarələr və abstraksiyalar şəklində hazırlanır: Apple, Twitter, Nike, Airbnb. Onların simvolları ideyaları daşıyır və istehlakçılar arasında assosiasiyaları oyadır.

Uğurlu loqoların prinsipləri:

Unikallıq. Loqo digərlərindən fərqli olmalıdır. Bu, rəqiblər arasında fərqlənməyə və müştərilər tərəfindən tanınmağa kömək edir. Bu, oxşar elementlərin istifadə edilə bilməyəcəyi demək deyil.

Deyək ki, həm Windows, həm də Rive Gauche loqosunda dörd kvadratdan istifadə edir, lakin çətin ki, kimsə loqoların oxşar olduğunu iddia etsin.

Assosiativ. Yaxşı bir loqo şirkətin işi və müəssisənin ideyaları ilə assosiasiyaları oyadır.

Gizli məna, ləzzət. Loqoda müəlliflərindən başqa heç kimin təxmin etmədiyi bir detal varsa, əladır. Bu, bu elementin görünüşünün hekayəsini izah etmək üçün bir fürsət olacaqdır.

 

Sadəlik və yaddaqalanlıq. Çox detalları və mürəkkəb rəngləri olan bir loqo insanların görməyə və ya xatırlamağa vaxtı olmayacaq. Uğurlu loqonun konturları müştərilər tərəfindən asanlıqla qəbul edilməli və tanınmalıdır.

 

Rahatlıq. Loqo şirkət mallarını yaratarkən istifadə üçün asan olmalıdır. Bunu etmək üçün onu asanlıqla flash sürücülərə, çantalara, qələmlərə, köynəklərə, gündəliklərə qoymaq lazımdır.

 

Loqo sizin brendiniz haqqında ilkin təəssürat yaradır. Bir çox hallarda loqo brendlə potensial müştərilər arasında ilk təmas nöqtəsidir. Loqo dizayn işləri müsbət və qalıcı təəssürat yaratmaqla yanaşı, brendin peşəkarlığı və etibarlılığı haqqında da fikir formalaşdırmış olur.

Güclü və sadə loqo brendin tanınmasına kömək edir. İstehlakçılar loqonu müxtəlif platformalarda (məsələn, məhsullar, reklamlar, vebsaytlar) dəfələrlə gördükdə brendlə daha yaxından tanış olurlar ki, bu da inam və sədaqətin artmasına səbəb ola bilər.

Loqolar brendin mahiyyətini, dəyərlərini və ya missiyasını çatdıran elementləri özündə birləşdirir. Loqoda istifadə olunan dizayn, rənglər və simvollar brendin nəyi ifadə etdiyi haqqında çox şey danışa bilər.

Loqonun  sadə olmasına xüsusi diqqət yetirilməlidir. Çünki tez köhnələ bilən dəbli elementlərdən hazırlanmış loqo müəyyən vaxtdan sonra göz yorucu effekt verir və unudulur.

Rəng seçiminə gəlincə, rənglər emosiyaları oyadır və markanızın necə qəbul olunduğuna təsir edə bilər. Brendinizin xüsusiyyətlərinə uyğun rəngləri seçin və onların müxtəlif kontekstlərdə necə işlədiyini düşünün.

 Yaxşı dizayn edilmiş loqo bütün brendin vizual kimliyi üçün ton təyin edir. Qablaşdırma, marketinq materialları, sosial media və vebsaytlar kimi bütün brend aktivlərində ardıcıllığı təmin edərək, ardıcıl və vahid brend imicini gücləndirir.

Peşəkar və unikal loqo sizi bazarda hamıdan fərqləndirəcək. Çünki o, müştərilərə markanı başqaları arasında fərqləndirməyə və seçməyə kömək edən vizual işarəyə çevrilir.

Effektiv loqo publikada emosiyalar oyatmaq və auditoriya ilə əlaqə yaratmaq qabiliyyətinə də sahib ola bilər. İnsanlar müsbət təcrübələri, xatirələri və ya hissləri brendin loqosu ilə əlaqələndirə bilər. Bu da daha güclü brend sədaqətinə səbəb olur.

Bütövlükdə, yaxşı dizayn edilmiş loqo brend kapitalını yaratmaq və istehlakçıların şüurunda brend haqqında müsbət təsəvvür yaratmaq üçün güclü vasitədir. Bu, brendin ümumi marketinq və kommunikasiya strategiyasının vacib elementidir.

Loqoların hazırlanması bu sahəyə dərindən bələd olan, istedadlı loqo dizaynerlərə tapşırılır. Onların əsas rolu unikal və yaddaqalan loqo vasitəsilə brendin vizual təsvirlərini yaratmaqdır. Loqo dizayner müştəri ilə əlaqə saxlayaraq, onun istəklərini (brifi) dinləyir. Daha sonra bazarı araşdırır və rəqib şirkətlərin loqolarını da incələyir.  Bununla dizaynın seçilməsini və mövcud loqolara çox bənzəməməsini təmin etmək olar.

Müştərinin tələblərinə və aparılan tədqiqata əsasən beyin fırtınası və müxtəlif loqo konseptlərinin eskizini çəkin.

Loqo anlayışlarını müştəriyə nümayişi təqdimat formasında edilir. Hər bir konsepsiyanın arxasında duran dizayn məntiqini və onun brendi ilə necə uyğunlaşdığını izah edin.

Müştərinin təqdimata olan dəyişik və əlavələrini də hazırladıqdan sonra loqonun hazırlanması prosesini yekunlaşdırırıq. Beləliklə, sizin virtual imzanız hazırdır!

 

İllərdir dijital marketinq sferasında qüsursuz xidmət verən Solvemark Dijital Marketinq Agentliyinin mütəxəssisləri müştərilərin arzusuna uyğun loqoların dizayn edilməsində əllərindən gələni edirlər. Pulsuz konsultasiya zamanı sizin brendinizin loqosunun eskisi hazırlanır və sizinlə razılaşdırılır. Bizə etibar edərək rəqabətli bazarda brendinizin seçilən və yaddaqalan loqosuna sahib ola bilərsiniz.     

Bir daha qeyd edək ki, SEO xidmətinin məqsədi axtarış motoru nəticələri səhifələrində veb saytın görünməsini və reytinqini yaxşılaşdırmaqdır. O, səhifədaxili və səhifədənkənar optimallaşdırma və texniki optimallaşdırma üsullarının kombinasiyası vasitəsilə həyata keçirilir.

Sosial şəbəkələrdə brendiniz haqqında düzgün və nüfuzlu fikir formalaşdırmaq üçün SMM xidmətinin təmin edilməsi olduqca vacibdir.

SMM xidməti dedikdə, brendinizə aid səhifələrin Instagram, Facebook, Linkedin və digər social şəbəkə ünvanlarında açılması, düzgün və cəlbedici kontentin yaradılması, zövqlü və uyğun post dizaynlarının hazırlanması, eyni zamanda izləyicilərlə qarşılıqlı münasibətlərin yaradılması başa düşülür. Yuxarıda qeyd edilənlər Solvemark Dijital Agentliyinin peşəkarları tərəfindən həyata keçirilir. Brendinizin virtual simasını bizə etibar edin! 

 

Add Your Heading Text Here

VEB DİZAYN

Veb dizaynın ən sadə tərifi ideyaları müəyyən bir məqsədə yönəltmək, təşkil etmək və onları həyata keçirməkdir. Bu proseslər tamamlandıqdan sonra aktiv veb-sayt dizaynı geniş miqyaslı olacaq. Veb dizayn hazır olduqdan sonra  istifadəçilər veb-brauzerdən istifadə edərək veb-saytlara daxil ola bilərlər. Bu “veb dizayn nədir?” sualına verə biləcəyimiz ən qısa cavabdır. İndi bu mövzuya daha yaxından nəzər salaq. 

Veb dizayn səhifə istifadəçilərin rahatlığını nəzərə alaraq hazırlanan interfeyslərin dizaynına daxil edilən bir dizayn növüdür. Veb-dizaynerlər veb-səhifələrin məntiqi strukturunu tərtib edir, məlumatların təqdim edilməsi üçün ən əlverişli həllər üzərində düşünür və veb-layihəni tərtib edirlər. Unikal dizayn daha bahalıdır, lakin o, həm də sıfırdan səhifə yığmağı nəzərdə tutur. Peşəkarlıqdan və şirkət siyasətindən asılı olaraq veb-dizayner ya tamamilə təkbaşına ideya və dizayn konsepsiyası hazırlayır. Ya da müştəridən və ya yaradıcı direktordan bir sıra tələblər (rəng, üslub və s.), gözləntilər və ideyalar alır. Buna “brif” deyilir.

 Bəzən dizayner şablonlar (özünün və ya hətta başqasının) əsasında dizayn həlli təklif edə bilər, bu, işi sürətləndirir və müştəriyə daha az başa gələcək. Bəzi dizaynerlər hətta hazır şablonlar kimi satmaq üçün dizayn maketlərinin hazırlanmasında ixtisaslaşırlar ki, daha sonra onları daha az təcrübəli dizaynerlər və ya veb-masterlər alıb ümumi vebsaytlar yaratmaq üçün istifadə edə bilərlər (əsasən unikal dizayn olmadan). Bəzən veb dizaynın inkişafı belə bir şablonun müəyyən bir sifariş üçün yenidən qurulması və uyğunlaşdırılması adlanır. Veb dizaynerinin işinin son məhsulu dizayn tərtibatıdır: saytın səhifələrinin gələcək görünüşünü əks etdirən şəkil. Bu şəkil çoxqatlıdır, burada dizaynerin mülahizəsinə əsasən, demək olar ki, hər bir detal digər şəkil təbəqələrinə yapışdırılmış ayrıca təbəqədir, bunun sayəsində dəqiqləşdirmə, dəyişdirmə, yenidən tənzimləmə və digər tapşırıqlar asanlıqla yerinə yetirilə bilər. İdeya və məqsədlərdən asılı olaraq tərtibata fotoşəkillər, mürəkkəb kollajlar, illüstrasiyalar, mətn təbəqələri, unikal nişanlar daxil ola bilər. Əsas səhifə və daxili səhifələr üçün bəzən səhifənin mövzusuna uyğun olaraq əlavələr və ya dəyişikliklərlə ayrıca tərtibatlar çəkilir.

Veb dizayn elementləri

Brendin virtual təqdimatını onu ifadə edən saytdan bilmək olur. Uğurlu biznesin əsasını həm də onun veb-saytının uğurlu təqdimatı təşkil edir. Yəni sizin brendiniz üçün hazırlanan saytın düzgün qrafikasının, rəng tonlarının, fotolarının və kontentinin müəyyənləşdirilməsi üçün peşəkarların xidmətindən yararlanmaq məsləhət görülür.

Hər hansı digər dizayn sahəsi kimi veb dizayn da müəyyən əsas struktur elementləri yaratmaqla işləyir. Onları aşağıdakı qısa başlıqlarda sizə təqdim edirik və prosesin vacib detallarını sizinlə daha yaxşı paylaşırıq.

Mütəxəssislərin sayt dizaynında diqqət edəcəyi məqamları aşağıdakı kimi sıralamışıq:

1) Struktur

Qrafik və mətnlərdən müəyyən şəkildə istifadə edilməlidir. Veb saytların mühüm məqsədi istifadəçilərə axtardıqları məlumatı bir baxışda tapmağa kömək etməkdir. Veb dizayn strukturunun balanslı, ardıcıl və sistemli olması son dərəcə vacibdir.

2) Rəng

Rəng seçimi müştərinin tələblərindən və təyinat yerindən asılıdır. Dizaynlar yalnız ağ-qara rəngdə edilə bilsə də, bir şəxsin və ya təşkilatın brendi son trendlərə uyğun rənglərdən istifadə etməklə yaradıla bilər.

3) Qrafika

Veb dizayn üçün qrafika loqolar, fotoşəkillər, clipart və ya nişanlar kimi istifadə edilə bilər. İstifadə rahatlığı baxımından dizayn çox dar çərçivədə olmamalı, səhifə yükləmə sürətinə təsir etməməli, vebsaytın məzmununa uyğun olmalı və düzgün yerləşdirilməlidir.

4) Şriftlər

Müxtəlif şriftlərdən istifadə etməklə veb saytınızın dizaynının keyfiyyətini artıra bilərsiniz. Əksər veb-brauzerlər yalnız “veb dünyasında məşhur olan” şriftləri aydın şəkildə göstərə bilər, ona görə də dizaynerə bu tip tanınmış şriftlərlə işləmək tövsiyə olunur.

5) Məzmun

 Məzmun və dizayn saytın şəkillər və mətn vasitəsilə çatdırmaq istədiyi mesajı gücləndirmək üçün birlikdə işləyir. Oxucularınızı təəccübləndirmək və istək oyatmaq üçün oxuculara onlardan istədiklərini vermək lazımdır ki, istifadəçilər saytda daha çox vaxt keçirsinlər. İstifadə etdiyiniz yazılı mətn həmişə aktual və faydalı olmalıdır. Veb dizayn edərkən mətndə məzmuna uyğun, axtarış motorları üçün optimallaşdırılmış və uyğun uzunluqda açar sözlər olmalıdır.

6) Naviqasiya

Veb-saytın arxitekturasını tərtib edərkən, menyular və digər naviqasiya vasitələri istifadəçilərin vebsaytı necə axtardıqları və istifadə etmələri əsasında tərtib edilməlidir. O, istifadəçilərə lazım olan məlumatları səmərəli şəkildə tapmağa və saytda asanlıqla naviqasiya etməyə kömək etmək üçün tərtib edilməlidir.

7) Multimedia

Dizayndakı əlaqəli video və audio bölmələr istifadəçilərə məlumatları tez və asanlıqla başa düşməyə kömək edə bilər. Bu, istifadəçiləri vebsaytda daha çox vaxt keçirməyə təşviq edə bilər.

8) Uyğunluq

Hər dəfə eyni performansı əldə etmək üçün səhifənin göstərilməsinin düzgünlüyünü artırmaq son dərəcə vacibdir. Müxtəlif brauzerlər və əməliyyat sistemləri arasında problemsiz işləyən veb dizayn yaratdığınızdan əmin olun. Brendin peşəkar dizayn edilmiş veb-sayta sahib olması onun imicini formalaşdırır. Təsəvvür edin, hansısa məşhur markanın saytına girirsiniz və dizayn xoşunnnuza gəlmirt müsbət ilk təəssürat yaradır, inam yaradır və markanızı rəqiblərdən fərqləndirir. Müştəriləri cəlb etmək və saxlamaqda sizə rəqabət üstünlüyü verə bilər.

Biznesinizin inkişafı üçün veb sayta nəyə görə ehtiyac var?

Sayt sizə biznesiniz və ya yeni məhsulunuz haqqında daha çox potensial müştərilərə məlumat verməyə imkan verir. Mövcud müştərilər, tərəfdaşlar, işçilər ilə rahat ünsiyyət qurmağa kömək edir. Sayta istədiyiniz kimi dizayn edilə bilən,İnternetdəki işin vitrini də demək olar. Bir vebsaytın biznesə necə kömək edəcəyi haqqında bəzi məqamları diqqətinizə çatdırırıq.Brend imicini yaradın. Saytda siz şirkəti ən yaxşı tərəfdən və ətraflı şəkildə nümayiş etdirə bilərsiniz. Prosesləri, işçiləri, sertifikatları, texnologiyaları, yerləri, həmçinin mal və xidmətlərin istənilən kataloqunu göstərin.                                                                                                                                                                                                                                              Biznes haqqında mümkün qədər aydın şəkildə danışın. Saytdakı məlumatlar ardıcıl olaraq yerləşdirilir və onu həmişə tapmaq olar. Adətən, inkişaf zamanı onlar potensial müştərilər və tərəfdaşlar üçün nəyin vacib olduğunu öyrənirlər. Və sonra dizaynda nəzərə alınır.                                                       İstifadəçilərlə əlaqə saxlayın. İstifadəçi təcrübəsi əsasən saytın dizaynından və rahatlığından asılıdır – müştərinin saytı bəyənib-bəyənməməsindən, xidmətdən yenidən istifadə etmək istəyib-istəməməsindən. Bu təcrübəni daim təhlil etmək və təkmilləşdirmək olar.

Yeni müştərilər və tərəfdaşlar cəlb edin. Saytlar kontekstli reklam, bannerlər, axtarış sistemlərində tanıtım və hətta ənənəvi kanallar vasitəsilə reklam olunur. İnternetdə reklam təkcə alıcıları deyil, həm də potensial investorları, tərəfdaşları və işçiləri cəlb edə bilər. İşinizin nəticələrini göstərin. Sayt portfolio yerləşdirməyə imkan verir: fotoşəkillər, videolar, mətn və istənilən qrafika ilə həll olunan vəzifələrin təsviri.                                      Məsələn, potensial müştərilər və tərəfdaşlar ifaçının təcrübəsinə əmin ola bilərlər.                                                                                                                Prosesləri avtomatlaşdırın və xərcləri azaldın. Sayt ödəniş və çatdırılmanı avtomatlaşdırmağa, müstəqil sifarişlər qurmağa, həmçinin sənədləşmə işlərini həyata keçirməyə imkan verir. Satışların uçotunu asanlaşdırmaq üçün veb-saytlar 1C və CRM sistemləri kimi digər proqramlarla da inteqrasiya oluna bilər.                                                                                                                                                                                                                                   Ümumilikdə, peşəkar veb sayt dizaynı yardımı fərdiləşdirilmiş dizayn, optimal istifadəçi təcrübəsi, mobil cavabdehlik, ardıcıl brendinq, SEO optimallaşdırılması, təkmilləşdirilmiş sürət və performans, davamlı dəstək və rəqabət üstünlüyü təmin edir. Bu, brendinizlə uyğunlaşan və biznes məqsədlərinizə çatmağınıza kömək edən vizual cəhətdən cəlbedici, funksional və istifadəçini veb-sayta sahib olmağa imkan verir.

Veb dizayn səhifə istifadəçilərin rahatlığını nəzərə alaraq hazırlanan interfeyslərin dizaynına daxil edilən bir dizayn növüdür. Veb-dizaynerlər veb-səhifələrin məntiqi strukturunu tərtib edir, məlumatların təqdim edilməsi üçün ən əlverişli həllər üzərində düşünür və veb-layihəni tərtib edirlər. Unikal dizayn daha bahalıdır, lakin o, həm də sıfırdan səhifə yığmağı nəzərdə tutur. Peşəkarlıqdan və şirkət siyasətindən asılı olaraq veb-dizayner ya tamamilə təkbaşına ideya və dizayn konsepsiyası hazırlayır. Ya da müştəridən və ya yaradıcı direktordan bir sıra tələblər (rəng, üslub və s.), gözləntilər və ideyalar alır. Buna “brif” deyilir.                                                                                                                                                                                                  Bəzən dizayner şablonlar (özünün və ya hətta başqasının) əsasında dizayn həlli təklif edə bilər, bu, işi sürətləndirir və müştəriyə daha az başa gələcək. Bəzi dizaynerlər hətta hazır şablonlar kimi satmaq üçün dizayn maketlərinin hazırlanmasında ixtisaslaşırlar ki, daha sonra onları daha az təcrübəli dizaynerlər və ya veb-masterlər alıb ümumi vebsaytlar yaratmaq üçün istifadə edə bilərlər (əsasən unikal dizayn olmadan). Bəzən veb dizaynın inkişafı belə bir şablonun müəyyən bir sifariş üçün yenidən qurulması və uyğunlaşdırılması adlanır.

Veb dizaynerinin işinin son məhsulu dizayn tərtibatıdır: saytın səhifələrinin gələcək görünüşünü əks etdirən şəkil. Bu şəkil çoxqatlıdır, burada dizaynerin mülahizəsinə əsasən, demək olar ki, hər bir detal digər şəkil təbəqələrinə yapışdırılmış ayrıca təbəqədir, bunun sayəsində dəqiqləşdirmə, dəyişdirmə, yenidən tənzimləmə və digər tapşırıqlar asanlıqla yerinə yetirilə bilər. İdeya və məqsədlərdən asılı olaraq tərtibata fotoşəkillər, mürəkkəb kollajlar, illüstrasiyalar, mətn təbəqələri, unikal nişanlar daxil ola bilər. Əsas səhifə və daxili səhifələr üçün bəzən səhifənin mövzusuna uyğun olaraq əlavələr və ya dəyişikliklərlə ayrıca tərtibatlar çəkilir.

 SEO xidməti dedikdə, axtarış motoru nəticələri səhifələrində veb saytın görünməsini təmin etmək və reytinqini yaxşılaşdırmaq nəzərdə tutulur. O, səhifədaxili və səhifədənkənar optimallaşdırma və texniki optimallaşdırma üsullarının kombinasiyası vasitəsilə həyata keçirilir.

Sosial şəbəkələrdə brendiniz haqqında düzgün və nüfuzlu fikir formalaşdırmaq üçün SMM xidmətinin təmin edilməsi olduqca vacibdir.

SMM dedikdə, brendinizə aid səhifələrin Instagram, Facebook, Linkedin və digər sosial şəbəkə ünvanlarında açılması, düzgün və cəlbedici kontentin yaradılması,zövqlü və uyğun post dizaynlarının hazırlanması, eyni zamanda izləyicilərlə qarşılıqlı münasibətlərin yaradılması başa düşülür.

Brendinizin loqosu, veb-saytı, sosial şəbəkələrdə tanınması, Smm strategiyası və SEO xidmətlərini etibar edəcəyiniz Solvemark

Dijital Agentliyinin peşəkarları sadalanan xidmətlərlə bağlı konsultasiya üçün heç bir ödəniş almır. Siz də brendinizin düzgün hədəf kütləyə çatması və uğurlu geridönüşlər əldə etmək üçün bizim xidmətlərimizdən yararlanmağa tələsin!  

 

Ödənişsiz Təhlil üçün Bizə Müraciət Edin!

Suallarınızı cavablayaq!

Sizə xüsusi pulsuz məsləhət xidməti təklif edirik.
İstəyirsinizsə, əlaqə məlumatlarınızı paylaşın və biz sizinlə əlaqə saxlayaq. Sizə uyğun vaxtda görüş təyin edək.