SEO - Axtarış Motorunun Optimallaşdırılması

Yeni Nəsil Marketinq Həlləri ilə Biznesinizi Birlikdə Böyüdək !

SEO Xidməti Nədir?

SEO xidməti hər hansı bir vebsaytın axtarış sistemləri nəticələrində daha yüksək yer tutması üçün görülən işlərin bütünüdür. SEO (Search Engine Optimization) və ya Axtarış Motorunun Optimizasiyası üzərində işləmək üçün peşəkar təcrübə olmalıdır, çünki veb və ya e-ticarət saytınız üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. 

SEO araşdırmalarının əsas məqsədi saytla bağlı axtarış sistemlərində daha yüksək yerlərə çıxmaq və daha çox real ziyarətçi cəlb etməkdir. Vebsayt öz axtarış şərtlərinə görə axtarış sistemlərində nə qədər yüksək yer tutarsa, bir o qədər çox ziyarətçi cəlb edəcək və bu da öz növbəsində müştəri üçün bir o qədər çox faydalı olacaqdır. 

SEO xidmətləri Google, Yandex və Bing kimi əsas axtarış sistemlərində ön planda olmaq məqsədi daşıyır. Axtarış sistemlərinin nəticələri zamanı daha çox görünmək vebsayt üçün daha çox ziyarətçi və inkişaf üçün ilk addımdır. Klik və ya baxış üçün ödəniş etməli olduğunuz axtarış motoru reklamlarından fərqli olaraq, SEO xidməti brend məlumatlılığını təbii şəkildə artırmağa diqqət yetirir. Axtarış motorunun optimallaşdırılması xidmətləri ekspert və peşəkar komanda tərəfindən həyata keçirilməli olan xidmətlər sırasındadır.

SEO Xidməti Niyə Vacibdir?

Axtarış nəticələri zamanı səhifənin sıralanmasına təsir edən bir çox amillər var. Bu amillər tez-tez yenilənə və ya dəyişdirilə bilər. SEO xidmətini almaqla siz vebsaytınızın axtarış nəticələri zamanı görünməsini artırmış olacaqsınız. Bu şəkildə veb saytınız daha çox ziyarətçi cəlb edəcək. Veb saytınızın aldığı kliklərin sayı nə qədər çox olarsa, potensial müştərilərin sayı da bir o qədər çox olar. Bu baxımdan, SEO xidmətləri yalnız brendin tanınmasına kömək etmir, həm də biznesinizin satış və mənfəət potensialını artırır. Peşəkar SEO mütəxəssisi deyilsinizsə, bütün bu prosesləri izləmək çətin ola bilər, həmçinin effektiv SEO üsullarını tətbiq etmək çox vaxt və səy tələb edir. SEO mütəxəssisi ilə işləmək:

  • Saytınızın reytinqini artıracaq və saytınıza daxil olan müştərilərin sayında dəyişikliklərə səbəb olur,
  • Vebsaytınızın, brendinizin prestijini və gözlədiyiniz gəlirləri təmin edəcək daimi vasitə əldə edirsiniz.
  • SEO xidməti digər alətlərlə müqayisədə xərc baxımından daha effektivdir.
  • Tez böyüməyə və digər resurslara (Google reklamları və digər reklamlar növlərinə) investisiyanızı azaltmağa imkan verir.
  • Axtarış sistemlərində yüksələn brendinizə inamı artırır.
  • Vebsaytınızın keyfiyyətli məzmunla zənginləşməsinə səbəb olur.

SEO Necə Edilir ?

“SEO nədir?” sualının cavabını vebsayt haqqında axtarış sistemləri üçün görülən bütün təkmilləşdirmə işləri kimi başa düşmək olar. İnternetdə məlumat və məhsulları axtarmaq üçün istifadə edilən axtarış vasitələri SEO xüsusiyyətlərinə malik vebsaytların ən böyük ziyarətçisi və müştəri mənbəyidir. Axtarış nəticələrində müştərilərin əksəriyyəti ilk səhifələrdəki saytları ziyarət edir və bu səhifələr zamanla daha çox əhəmiyyət qazanır.

SEO xidməti müvafiq açar sözlərlə axtarış sistemlərində daha yüksək yer tutaraq  ən çox ziyarətçiyə çatmağı hədəfləyir. Bu kontekstdə SEO analizi vebsaytları bütün aspektlərdə axtarış motorlarına uyğunlaşdıraraq ziyarətçilərinə daha asan və tez çata biləcəkləri bir platformaya çevirməyi hədəfləyir. Bu baxımdan SEO xidməti həm vebsaytların rahat başa düşülən və istifadəsi asan, həm də ziyarətçiyə axtardıqlarını tapa biləcək səviyyəyə çatmasına kömək edir.

Biznesinizin ölçüsündən asılı olmayaraq, bu gün böyümək istəyən hər bir sahibkarın bir e-ticarət saytı qurması məcburi hala gəldi. Bununla yanaşı, ənənəvi marketinq metodlarını kənara qoyaraq brendinizi onlayn marketinq strategiyaları ilə inkişaf etdirməlisiniz. Ən vacib strategiyalardan biri isə SEO-dur. İnternetdə olmağınıza imkan verən SEO strategiyaları ilə markanızı axtarış sistemlərində görünməsini təmin edə bilərsiniz. “Bəs bu strategiyalar nələrdir, necə müraciət edəcəyik?” deyirsinizsə, “E-ticarət saytları üçün SEO bələdçimiz” ilə suallarınızın cavabını tapacaqsınız.

SEO Hansı Mərhələlərdən Keçir?

SEO xidməti- Axtarış Motoru Optimallaşdırılması əməliyyatları əsasən iki yerə ayrılır: on-site (sayt daxili) və off-site (saytdan kənar). Sayt daxili SEO vebsaytınızın dizaynı və proqram təminatı, eləcə də mövcud olan məzmun üzərində çoxşaxəli işi əhatə edir. Saytdan kənar SEO isə xarici keçidlər və vizual materiallar, sosial media, forumlar və bloqlar kimi müxtəlif mənbələr vasitəsilə sayta ziyarətçi axını təmin edərək saytınızın tanınması və keyfiyyətini artırmaq istiqamətində bir araşdırmadır.

İlk olaraq SEO xidməti almaq istədiyiniz internet saytı müxtəlif peşəkar alətlərlə araşdırılır və ətraflı SEO hesabatı hazırlanır. Daha sonra bu hesabat bir çox kriterya nəzərə allınaraq təhlil edilir və saytınızda sayt daxili və saytdan kənar mənbələrdən istifadə edərək hansı saytdan kənar dəyişikliklərin, quraşdırma və redaktə işlərinin hayata keçiriləcəyi müəyyən edilir. Bütün bu əməliyyatlar axtarış nəticələrində görünməsini istədiyiniz söz və/yaxud söz qrupuna əsaslanır. Saytınızda eyni sayt daxili əməliyyatlar həyata keçirildiyi üçün axtarış motorlarının botları saytınızı daha tez-tez skan etməyə başlayır, məzmununuzu axtarış nəticələrində daha çox göstərir və zamanla saytınızı qeyd olunan söz və/yaxud ifadələrlə yuxarı sıralara yerləşdirir.

01 - Hədəf Kütləsi

Açar Söz Təhlili: Biznesinizə görə uyğun açar söz təhlili hədəf auditoriyaya uyğun yüksək axtarış həcminə malik sözlərə fokuslanmaqla həyata keçirilir. Saytın məzmunu müəyyən edilmiş açar sözlərə uyğun optimallaşdırılır, URL strukturları yenilənir.

Rəqib Analizi: Sənayedəki rəqiblərinizi araşdıraraq, müəyyən dövr ərzində orqanik trafikinizdə artım, orqanik trafikin dövriyyəyə müsbət əks olunması və düzgün açar sözlərlə axtarış nəticələrində görünmə hədəflənir.

Biznes Analizi: Rəqib təhlilinə uyğun olaraq sektorun rəqabət qabiliyyəti araşdırılır və buna uyğun olaraq hədəflər müəyyən edilir.

02 - İstifadəçinin Artması

Məzmunun Optimallaşdırılması: Hədəf auditoriyanıza uyğun olan və yüksək axtarış həcminə malik açar sözlərdən ibarət olan ziyarətçilərə uyğun məzmun SEO üçün uyğun məzmun kimi müəyyən edilə bilər. Vebsayt məzmunu belə təşkil edilir.

Mobil Uyğunluq: Mobil versiyaya uyğun vebsaytlar mobil uyğunluğu olmayan vebsaytlardan daha yüksək yer tutur. Bu istiqamətdə internet saytları mobil cihazlara uyğun şəkildə dizayn olunur.

İstifadəçi Təcrübəsi: Sayt daxili əlaqələr və onlara nəzarətlər istifadəçi təcrübəsinə əsasən təmin edilir.

03 - Ölçmə

Müntəzəm Yoxlamalar: Ola bilsin ki, edilən tənzimləmələr proqram təminatı problemi və ya yeniləmə ilə əlaqədar olaraq pozulub. Buna görə də vebsayt mütəmadi olaraq yoxlanılır.

Data Yoxlanışı: Açılış səhifələri, ən çox ziyarət edilən səhifələr, orqanik trafik artımı kimi məlumatlar aylıq və illik olaraq araşdırılarkən, həmçinin məlumatlar müqayisəli şəkildə də yoxlanılır.

İstifadəçi Təhlili: Sayt daxili istifadəçi davranışı optimallaşdırmalar haqqında göstərişlər verir. Buna görə optimallaşdırmalar istifadəçi analizinə uyğun olaraq aparılır.

04 - Geri Dönüş

Orqanik trafik satışlara necə təsir edir?

  • Digər marketinq fəaliyyətləri ilə asan inteqrasiya səmərəliliyi və geri dönüşümü artırır.
  • Axtarış nəticələrində yüksək yer tutmaq daha çox müştərinin brendi tanımasına, etibar etməsinə və böyüməsinə kömək edir.
  • İstifadəçinin diqqət mərkəzində olduğu məhsulları vurğulayaraq geri dönüşümü artırmaq məqsədi daşıyır.

SEO Xidmətləri Nələri Əhatə Edir?

On-Site (Səhifə Daxili) SEO Xidməti

Səhifə daxili SEO adından da təxmin etdiyiniz kimi, vebsaytınızda görülən işlərdən ibarətdir. Bu optimallaşdırmalar üzərində tam nəzarətiniz var və siz onları asanlıqla dəyişə və ya yeniləyə bilərsiniz. Səhifə daxili SEO, sıralama kriteriyalarına cavab vermək üçün lazımi strategiyalardan istifadə etdiyiniz SEO-nun əsas hissəsidir. Səhifədəki SEO-nun ilk və ən vacib hissəsi məzmundur.

  • Məzmun
  • Vizual Elementlər
  • Başlıq və Təsvir
  • URL Strukturu
  • Açar Söz Analizi
  • Daxili Əlaqə
 

Off-Page (Səhifədən Kənar) SEO Xidməti

 

Saytdan kənar SEO xarici SEO xidməti  ilə vebsaytları zirvəyə çatdırmağı hədəfləyən bütün tədqiqatlardır. Saytdan kənar SEO xidmətləri çərçivəsində araşdırmalara geri bağlantı (backlink), sosial media, video, və podcast kimi alternativlər daxildir. Bunlar arasında geniş yayılmış “backlink” prosesi zamanı bir vebsayt başqa bir vebsayta istinadları qeyd edir, məsələn bu mətnin başlanğıcında sizə təqdim etdiyimiz bağlantı (link) geri bağlantı (backlink) nümunəsidir. Bu, əlaqəli mənbədən götürüldüyü üçün SEO prosesinə dəstək olur.

  • Baclink Strategiyası
  • Sosial Mediadan İstifadə
  • SEO Analizi

 

Texniki SEO Xidməti

Texniki SEO xidməti  arxa planda görülən işdir. Siz bunu birbaşa olaraq görə bilməzsiniz, lakin texniki SEO zəruri bir şeydir və vebsaytınızı tanıtmaqda əsas vasitələrdən biridir. Texniki SEO bir çox vacib reytinq kriteriyalarını əhatə edir. Texniki SEO xidməti aşağıdakılardan ibarətdir:

  • CSS Resurslarının Optimallaşdırılması
  • Zəngin Fraqmentlər
  • SSL (HTTPS)
  • Robots.txt
  • Strukturlaşdırılmış Data
  • XML Sayt Xəritəsi
  • Meta Təqlər,
  • Büdcə Analizi
  • Gizli Semantik İndeksləmə (LSI)
  • Kanonik URL
  • Səhifə sürəti
  • Sayt xəritəsi
İndi Başlayın

SEO Qiymətləri və SEO Paketləri

SEO Haqqında Tez-Tez Verilən Suallar

SEO Nədir?

Axtarış Motoru Optimallaşdırılması (SEO) vebsaytınızı axtarış motoru nəticələrində daha yüksək mövqeyə gətirmək üçün görülən işlərin cəmidir. SEO araşdırmaları ilə vebsaytınızın axtarış motorları tərəfindən daha yaxşı başa düşülməsi və buna paralel olaraq axtarış nəticələri səhifəsində (SERP) mövqeyinin yüksəldilməsi hədəflənir.

SEO Sözünün Açılışı Nədir?

“SEO” abbreviaturasının açılışı olan “Search Engine Optimization” Azərbaycan dilinə “Axtarış Motoru Optimallaşdırılması” kimi tərcümə olunur.

SEO-nun Əhəmiyyəti Nədir?

SEO-ya görə hazırlanmış vebsayt digər saytlardan seçiləcək, axtarış nəticələrində üst sıralarda görünəcək və müvafiq olaraq ziyarətçi axını artacaq. SEO işi daha təbii və qalıcı bir həll olduğu üçün sayt sahibləri tərəfindən daha çox seçilir.

Niyə SEO Xidməti Almalıyam?

Axtarış Motoru Optimallaşdırılması (SEO) reklamla müqayisədə daha uzunmüddətli bir marketinq modelidir. Ancaq bu, SEO-nun reklamdan daha az əhəmiyyətli olduğu anlamına gəlmir. Hərtərəfli SEO xidməti ilə uzunmüddətli perspektivdə reklam xərcləri olmadan biznesinizlə bağlı edilən axtarışlarda ən yüksək yer tuta bilərsiniz və həmçinin məzmun marketinqi kimi kanallar vasitəsi ilə hər bir mümkün nöqtədə hədəf auditoriyanızla əlaqə saxlaya bilərsiniz. Bütün bunları nəzərə alaraq SEO-nu brendiniz üçün bir investisiya kimi dəyərləndirə bilərsiniz.

Orqanik Trafik (Axın) Nədir?
Orqanik axtarış trafiki (axını) heç bir reklam ve ya sponsorluq haqqı ödəmədən axtarış motorunun nəticələrindən təbii olaraq saytınıza gələn sessiyalara aiddir.
SEO Xidmətinə Nələr Daxildir?

SEO axtarış motorunun nəticələri səhifəsində daha yüksək reytinqlərə nail olmaq üçün vebsaytınız üçün aparılan işlərdir və Solvemarkın-SEO xidmətinə rəqib təhlilindən sənaye təhlilinə, saytda SEO optimallaşdırılmasından texniki optimallaşdırmaya qədər bir çox element daxildir.

SEO Xidmətlərini Nə Qədər Müddətlik Almalıyam?

SEO məsləhəti müntəzəm olaraq alınmalı olan bir xidmətdir. Rəqiblərə və saytınızın statusuna uyğun olaraq prosesdə müxtəlif SEO strategiyaları yaradılmalıdır.

Solvemark SEO-da Hansı Alətlərdən İstifadə Edir?
Solvemark-da istifadə edilən SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) alətləri birbaşa olaraq təqdim etdiyimiz SEO xidmətində lazım olan mövzularla bağlıdır. Bu vasitələrin istifadə sahələrini rəqib və sənaye təhlili, texniki optimallaşdırma, məzmunun optimallaşdırılması və hesabat kimi dörd yerə ayırmaq olar. Tez-tez istifadə etiyimiz SEO alətləri bunlardır: ScreamingFrog, Ahrefs, Semrush, SimilarWeb, Oncrawl, Deepcrawl, AWR, JetOctopus və s.
SEO İşi Necə Aparılır?

SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) işi, səhifə daxili  və səhifədən kənar olaraq iki şəkildə həyata keçirilir. Səhifə daxili SEO, vebsaytdaki bütün səhifələrin optimallaşdırılması, onları axtarış motorları və istifadəçilər üçün faydalı etməkdir. Səhifədən kənar SEO, isninadlar, sosial media araşdırmaları, tövsiyələrlə həm istifadəçilər, həm də botlar üçün saytınızı daha cəlbedici etməkdir.

SEO Məsləhəti Nədir?

SEO Məsləhəti vebsaytları axtarış motorlarının təlimatlarına uyğunlaşdırmaqla, onları axtarış sistemlərində göstərmək, sıralanmaq və performansını yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan bir araşdırmadır. Əsas məqsəd, vebsaytın hədəf auditoriyası tərəfindən aparılan sorğularda SERP-də (Axtarış Sistemi Nəticə Səhifəsi) daha yüksək sıralara çıxmasıdır.

On-Page (Səhifə Daxili) SEO Nədir ?
Axtarış motorları tərəfindən müəyyən edilmiş qaydalara uyğun olaraq vebsaytların optimallaşdırılması Səhifə Daxili SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) adlanır. Saytda SEO optimallaşdırılmasına gəldikdə, həm istifadəçilərin, həm də axtarış motoru robotlarının təcrübəsi nəzərə alınır.
Off-Page (Səhifədən Kənar) SEO Nədir?
Səhifədən Kənar SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması), həm istifadəçilərə, həm də axtarış motoru robotlarına müvafiq səhifəni daha yaxşı başa düşməyə və tanımağa xidmət edir.
İstifadəçi Təcrübəsinin (UX) SEO-da Önəmi Nədir?
İstifadəçi analizi demək olar ki, həmişə axtarış motorlarının səhifəni qiymətləndirərkən nəzərə aldığı meyarlardan olub. Keçmişdən bu günə qədər bir çox yenilənmə ilə “İstifadəçi Təcrübəsi” fenomeni daha da ön plana çıxıb və rəsmi olaraq reytinq meyarına çevrilib. İstifadəçilərin vebsaytda keçirdikləri vaxt istifadəçiyə təklif olunan məzmunun, məhsulun və ya xidmətin keyfiyyəti ilə bağlı olsa da, istifadəçinin sayt daxilində dolaşması təcrübəsi də bu vaxta birbaşa təsir edəcək. UX dizayn məhz bu yerdə köməyə gəlir. İstifadəçi bir kliklə almaq istədiyi məhsulu ala bilməli, axtardığı məzmunu asanlıqla tapmalıdır. Əgər istifadəçi almaq istədiyi məhsulu səbətə əlavə edə bilmirsə və ya axtardığı kateqoriyaya keçid tapa bilmirsə, yəqin ki, bir kliklə SERP-ə qayıtmağa üstünlük verəcək. Nəticə olaraq, nə qədər böyük SEO strategiyanız olsa da, istifadəçi təcrübəsini nəzərə almasanız, uğur qazana bilməyəcəksiniz.

Solvemark SEO Xidmətinin Üstünlükləri

Müasir dövrdə axtarış sistemləri hər bir sahə üçün böyük rəqabətə malikdir. Bu rəqabətdə fərqlənən və brend məlumatlılığını artırmağa müvəffəq olan saytlar hədəf auditoriyasına çata biləcəklər. Belə yüksək səviyyədə uğur əldə etmək üçün davamlı və peşəkar iş aparmaq lazım lazımdır. SEO məsləhət xidməti sayəsində optimallaşdırma mütəxəssisləri veb saytların bütün ehtiyaclarına həllər təklif edirlər. 

Aldığınız SEO xidməti sizə bazarda öz sahəniz üzrə aparıcı kimi formalaşmağa imkan verə bilər. İnsanların ehtiyaclarına uyğun məhsullar yaratmaq məqsədiniz varsa, istehlakçılarınız və potensial müştəriləriniz arasında əlaqə yaratmaq və bu əlaqələri inkişaf etdirərək markanızı böyütmək istəyirsinizsə, bu yolda sizə Solvemark peşəkar komandasının SEO xidməti dəstək ala bilərsiniz. Vaxt itirmədən bizimlə əlaqə saxlayıb ödənişsiz konsultasiya xidmətindən yararlana bilərsiniz.

Konsultasiya zamanı təqdim etdiyimiz xidmətlər vebsaytlarınızın axtarış motoru kriteriyalarına uyğunlaşdırılması məqsədi daşıyır. Bu meyarlar əsasən istifadəçilərə axtarış motorları üçün daha yaxşı xidmət göstərməyi hədəfləyən meyarlardır. Bir növ keyfiyyət standartı olan bu tələbləri yerinə yetirəcək saytları “mükafatlandırılır” və hədəf auditoriyası üçün daha əlçatan olur. 

Solvemark peşəkar təcrübəsi ilə rəqəmsal marketinq və SEO sahəsində öz adını eşitdirməyi bacarmış bir agentlikdir. Xüsusilə SEO xidməti zamanı həyata keçirdiyi layihələr və əldə edilən uğurlar sayəsində müştərilərinə gələcək vəd edir. Solvemark SEO xidmətlərinin hansı fərqlilikləri təklif etdiyini bilmək istəyirsinizsə:

  • Brendin tanınmasına diqqət yetirir və inkişafı hədəfləyir,
  • Yaradıcı və aktual həllər təklif edir,
  • Google kriteriyalarını əzbər bilir,
  • Bütün sektorlarda uğurun mənbəyini bilir,
  • Müştəri məmnuniyyətinə önəm verir və hədəflərə doğru addımlayır,
  • Müştərilərinə 7/24 dəstək verir,
  • İnkişafı izləyir və inkişafa rəhbərlik edir,
  • Bütün peşəkar alətlərdən istifadəni təmin edir,
  • Analiz, planlaşdırma, hesabat xidmətlərin ayrılmaz hissələridir,

Bir sözlə Solvemark mütəxəssislərdən ibarət komandası ilə hər zaman sizinlədir. Sektordan asılı olmayaraq müştərilərimizin faydalana biləcəyi peşəkar SEO xidmətimiz sayəsində arzu olunan orqanik trafikə çatmaq xəyaldan çox qazanılmış bir uğur olacaq. Müasir rəqəmsal dünyada birgə irəliləmək üçün Solvemark Rəqəmsal Agentliyini seçmək istəyirsinizsə, bir zəng ilə yanınızdayıq.

 

Məqsədi Axtarış

Axtarış motoru nəticələri səhifələrində veb saytın görünməsini və reytinqini yaxşılaşdırmaqdan ibarət olan SEO səhifədaxili və səhifədənkənar optimallaşdırma və texniki optimallaşdırma üsullarının kombinasiyası vasitəsilə həyata keçirilir. dəyişikliklərin, quraşdırma və redaktə işlərinin hayata keçiriləcəyi müəyyən edilir. Bütün bu əməliyyatlar axtarış nəticələrində görünməsini istədiyiniz söz və/yaxud söz qrupuna əsaslanır. Saytınızda eyni sayt daxili əməliyyatlar həyata keçirildiyi üçün axtarış motorlarının botları saytınızı daha tez-tez skan etməyə başlayır, məzmununuzu axtarış nəticələrində daha çox göstərir və zamanla saytınızı qeyd olunan söz və/yaxud ifadələrlə yuxarı sıralara yerləşdirir. 

Səhifədə SEO veb

Saytın məzmununu, meta teqlərini, başlıqlarını, URL-lərini və daxili əlaqələndirmə strukturunu optimallaşdırmağı əhatə edir. Bura açar söz tədqiqatının aparılması və müvafiq açar sözlərin təbii şəkildə məzmuna daxil edilməsi, meta başlıqların və təsvirlərin optimallaşdırılması, başlıqların düzgün qurulması və vebsaytın istifadəçi dostu naviqasiya strukturunun olmasını təmin etmək daxildir.

Səhifədənkənar

SEO veb sayt üçün xarici siqnalların və səlahiyyətlərin qurulmasına diqqət yetirir. Bu, linklərin qurulması, sosial media marketinqi, onlayn reputasiyanın idarə edilməsi və təsir edən əməkdaşlıq kimi fəaliyyətləri əhatə edir. Məqsəd nüfuzlu veb saytlardan yüksək keyfiyyətli geri bağlantılar əldə etmək, brend qeydlərini və sosial siqnalları artırmaq və veb-saytın ümumi nüfuzunu artırmaqdır.

Xarici və daxili optimallaşdırma

SEO veb saytının təşviqi məqsədini təyin etdikdən sonra daxili və xarici ola biləcək optimallaşdırma üsullarını müzakirə etməyə dəyər. Xarici veb saytının optimallaşdırılması keyfiyyətli link kütləsi yaratmaqdan ibarətdir. Mənbələrin sayı artıq əvvəlki kimi rol oynamır. İndi axtarış robotları link kütləsinin hərtərəfli təhlilini aparır və qeyri-təbii link lışını tez müəyyən edir. Buna görə də, xarici optimallaşdırmadan istifadə edərkən yalnız axtarış motorlarının tələblərinə cavab verən üsullara riayət etməlisiniz:                                                                                                                          

Üçüncü tərəfin resurslarında təbliğ olunan sayta keçidləri olan maraqlı materialların yerləşdirilməsi.                                                                            İnternet kataloqlarında qeydiyyat.                                                                                                                                                                                                  Sosial şəbəkələrdə, bloglarda və forumlarda iştirak.

İnternet layihəsində işlərin təxminən 80%-i reytinqlərə ən çox təsir edən daxili optimallaşdırma ilə bağlıdır. Buraya aşağıdakı addımlar daxildir:    

Semantik nüvənin toplanması, yəni axtarış sistemlərində layihəni tanıtmaq üçün istifadə olunacaq sorğuların seçilməsi.                                            Saytın yüksək keyfiyyətli xüsusiyyət məqalələri, məhsul təsvirləri və video məzmunu kimi məzmunla doldurulması.                                                Seçilmiş axtarış sorğuları üçün məzmunun optimallaşdırılması, lakin materialların robotlar üçün deyil, istifadəçilər üçün yazılmalı olduğunu nəzərə alaraq.

Saytın strukturunun təkmilləşdirilməsi və müxtəlif texniki parametrlərin, o cümlədən robotların qurulması. txt, sayt xəritəsi və yönləndirmələr. Həmçinin koddakı səhvləri düzəltmək, pozulmuş keçidləri və dublikat səhifələri silmək lazımdır. Naviqasiyanın təkmilləşdirilməsi, saytın istifadəsinin yaxşılaşdırılması, səhifənin yüklənməsinin sürətləndirilməsi və resursun mobil versiyasının yaradılması daxil olmaqla, istifadə imkanlarının təkmilləşdirilməsi. Yadda saxlamaq lazımdır ki, axtarış motorlarının alqoritmləri daim təkmilləşdirilir, ona görə də saytın axtarış sistemlərinin bütün tələblərinə cavab verməsi və nəticələrin zirvəsinə çıxmaq imkanı olması üçün daxili optimallaşdırma işləri daim aparılmalıdır.

 SEO optimallaşdırmasının kontekstli reklamla müqayisədə üstünlükləri

Çox vaxt sayt sahiblərinin sualı olur: niyə SEO kontekstli reklamdan daha yaxşıdır? Birincisi, SEO trafik həcminin təbii artımını təmin edir və bu göstərici büdcənin ölçüsündən təsirlənmir. İkincisi, istifadəçilər ödənişli reklamdan daha çox üzvi saytlara güvənir, bir çox istifadəçi bundan çəkinir. Üçüncüsü, SEO optimallaşdırılmasına sərmayə qoymaq sizə uzunmüddətli effektə arxalanmağa imkan verir, çünki axtarış nəticələrinin zirvəsinə qalxmaq hətta təşviqat işi dayandırıldıqdan sonra da mükafatlar əldə etməyə imkan verir. Başqa bir üstünlüyü isə hədəflənmiş trafiki cəlb etmək qabiliyyətidir. Veb saytın təşviqi üçün ən yaxşı seçim SEO və kontekstli reklamın birləşməsidir. Əgər onların arasında seçim etməlisinizsə, o zaman sayt sahibləri üçün SEO təşviqinə üstünlük vermək daha sərfəlidir, çünki bu alət gecikmiş effektə malik olsa da, daha əlçatan və effektivdir. Sonda qeyd etmək lazımdır ki, SEO optimallaşdırılması kommersiya baxımından çox potensiala malikdir. Təşviq strategiyasının düzgün seçimi kommersiya trafikinin tədricən artmasına ümid etməyə imkan verir. Bununla belə, başa düşmək lazımdır ki, SEO tez nəticə verməyəcək və onun effektivliyini yalnız işə başladıqdan 4-6 ay sonra qiymətləndirmək olar. Texniki SEO axtarış motorları tərəfindən performansını və yaxşılaşdırmaq üçün veb saytın texniki aspektlərinin optimallaşdırılmasını əhatə edir. Buraya veb sayt sürətinin optimallaşdırılması, düzgün indeksləşdirmənin təmin edilməsi, sxem işarələməsinin tətbiqi, XML sayt xəritələrinin optimallaşdırılması, pozulmuş keçidlərin düzəldilməsi, mobil cavablandırmanın təkmilləşdirilməsi və ümumi veb-saytın istifadə imkanlarının artırılması daxildir. SEO-nun düzgün aparılması üçün bəzi məqamlara diqqət edilməlidir. Burada əsas məsələ düzgün açar sözlərin seçilməsidir. Hədəf auditoriyanızın marağına uyğun olan müvafiq açar sözlər və ifadələri müəyyən edin. Veb saytın məzmunun düzgün qurulması, müvafiq başlıqlar və alt başlıqlardan ibarət olması kontentə izləyici və oxucu sayını cəlb edəcək. SEO-nun düzgün qurulmasında veb saytın arxitekturasını və naviqasiyasının təkmilləşdirilməsi əsas amillərdəndir. Səhifələr arasında əlaqələr qurmaq və keçid kapitalının axını yaxşılaşdırmaq üçün daxili keçiddən istifadə edin. Müvafiq açar sözləri daxil etmək və məzmunu dəqiq təsvir etmək üçün meta başlıqları, təsvirləri və URL-ləri optimallaşdırın. Şəkillər üçün təsviri alt teqlərdən istifadə edin və səhifə yükləmə sürətini optimallaşdırın. SEO xidmətlərin həyata keçirilməsi bir çox SEO firması və ya şirkətləri tərəfindən aparılır. Buranın mütəxəssisləri sizin brendinizə və bazarın ehtiyaclarına uyğun açar sözlərin müəyyənləşdirilməsində, eləcə də səhifədə optimallaşdırma və səhifədənkənar optimallaşdırma işlərində  də sizə kömək edəcəklər. Bura axtarış motoru reytinqlərini və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün meta teqlər, başlıqlar, məzmun və daxili əlaqələrin qurulması aiddir.

SEO Konsaltinq nədir?

SEO konsaltinqi veb saytın axtarış sistemində görünmə qabiliyyətini və reytinqini yaxşılaşdırmaq üçün ekspert məsləhətləri, təlimatlar və strategiyalar təqdim  etmək üçün təcrübəli peşəkar və ya agentliyi işə götürməyi əhatə edir. SEO məsləhətçiləri adətən bir sıra mövzuları əhatə edir, o cümlədən: Açar söz tədqiqatı və təhlili. Səhifədə optimallaşdırma üsulları. Səhifədənkənar optimallaşdırma və link qurma strategiyaları. Texniki SEO yoxlamaları və tövsiyələr. Veb sayt arxitekturası və naviqasiya optimallaşdırılması. SEO məzmununun yaradılması və optimallaşdırılması. Xüsusi coğrafi yerləri hədəfləyən müəssisələr üçün yerli SEO strategiyaları. SEO analitikası və performansın izlənməsi. Ən yaxşı SEO təcrübələri və alqoritm yeniləmələri. Rəqiblərin təhlili və müqayisəsi.

Niyə bir SEO məsləhətçisi işə götürməlisiniz?

SEO məsləhətçisini işə götürmək üçün bir neçə səbəb var:                                                                                                                                                         SEO strategiyasının düzgün qurulması üçün komandanızda peşəkar SEO məsləhətçisinin olması lazımdır. Bu əməkdaş son SEO tendensiyaları yaxından izləyir və ən yaxşı təcrübələrə yiyələnir. Onlar SEO strategiyanızı effektiv əkildə təkmilləşdirmək üçün dəyərli fikirlər və təlimatlar verə bilərlər. Onun işə qəbul edilməsi SEO tapşırıqlarını ona həvalə edərkən diqqətinizi əsas biznes fəaliyyətinizə yönəltməyə imkan verir. SEO məsləhətçiləri biznes məqsədlərinizə və hədəf auditoriyanıza uyğunlaşdırılmış vahid SEO strategiyası hazırlaya bilər. Veb saytınızın performansını artırmaq üçün səhifədaxili optimallaşdırma, səhifədənkənar fəaliyyətlər, texniki təkmilləşdirmələr və məzmun strategiyası kimi müxtəlif aspektləri nəzərdən keçirirlər. Artıq illərdir ki bir çox brendlərə xidmət verən Solvemark peşəkar SEO Agentliyidir və buranın mütəxəssisləri səhifənin axtarış alətlərinin optimallaşdırılmasında Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, SimilarWeb, Oncrawl, Deepcrawl, AWR, JetOctopus və digərlərindən istifadə edir. Eyni zamanda, şirkətimiz SMM xidməti də verir.  Şirkətimizin SEO strategiyasının  istifadə sahələrinə rəqib və sənaye təhlili, texniki optimallaşdırma, məzmunun optimallaşdırılması və hesabat kimi dörd yerə ayırmaq olar. 

SEO konsaltinqi axtarış sistemlərinin optimallaşdırılması (SEO) strategiyalarını təkmilləşdirmək istəyən müəssisələrə və ya şəxslərə ekspert məsləhəti və təlimat vermək təcrübəsi deməkdir. SEO isə axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) görünməni və sıralanmanı artırmaq üçün veb saytın optimallaşdırılması prosesidir və bununla da sayta təbii trafik cəlb edilir.                                                                                                                                     Bu işlə məşğul olan mütəxəssislər saytları təhlil etmək, təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən edir və üzvi axtarış performanslarını artırmaq üçün fərdi strategiyalar hazırlamaq üçün müştərilərlə sıx əməkdaşlıq edirlər. SEO məsləhətçiləri SEO texnikalarından, alqoritmlərindən və sənayenin ən yaxşı təcrübələrindən dərin bilik və təcrübəyə malik olan peşəkarlardır. Onların əsas işi veb saytları dərindən təhlil etməkdir. Veb saytın güclü və zəif tərəfləri, eləcə də təkmilləşdirmə imkanları müəyyən edildikdən sonra müştərinin veb-sayt strukturunun, məzmununun, açar sözlərinin və ümumi performansının qiymətləndirilməsi aparılır.                                                                                                                                                                                      Növbəti addımda potensial müştərilərin biznesi ilə bağlı məhsul və ya xidmətləri axtarmaq üçün istifadə edilə bilən açar söz və ifadələri müəyyən etmək üçün araşdırmalar aparılır. Səhifədə optimallaşdırması zamanı isə SEO mütəxəssis Meta teqlər, başlıqlar, URL-lər və məzmun kimi veb-sayt elementlərini optimallaşdırmaq üçün daha uyğun və hədəf açar sözlərə uyğun etmək üçün məsləhətlər verir. Daha çox orqanik trafikin cəlb edilməsi üçün hədəf auditoriyasının ehtiyaclarına və axtarış niyyətinə uyğun gələn yüksək keyfiyyətli, uyğun və cəlbedici məzmunun yaradılmasına dair təlimatların verilir. SEO mütəxəssisi edilən işlərin monitorinqini də aparır. Belə ki, effektivliyi qiymətləndirmək və məlumatlara əsaslanan tövsiyələr vermək üçün veb sayt trafiki, reytinqlər, kliklənmə dərəcələri (CTRs) və geridönüşlər diqqətlə incələnir. SEO konsaltinqi onlayn görmə qabiliyyətini artırmaq, daha çox orqanik trafik cəlb etmək, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və nəticədə geridönüş və gəlir əldə etmək məqsədi daşıyan bir sistemdir. Məsləhətçilər müştərilərə SEO məqsədlərinə çatmaqda və daim inkişaf edən rəqəmsal mənzərədə irəlidə qalmaqda kömək etmək üçün dəyərli fikirlər, strateji tövsiyələr və davamlı dəstək təqdim edirlər.Korporativ SEO konsultasiyası SEO  mütəxəssisləri tərəfindən iri korporasiyalara və qurulmuş bizneslərə təqdim olunan xüsusi xidmət sahəsidir. Onun məqsədi bu təşkilatların onlayn mövcudluğunu artırmaq, veb saytlarına daha çox təbii trafik çəkmək və nəticədə bizneslərinin ümumi performansını yaxşılaşdırmaqdan ibarətdir.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Korporativ SEO konsaltinqi məsləhətçisi potensial müştərilərin korporasiya tərəfindən təklif olunan məhsul və ya xidmətləri tapmaq üçün hansı termin və ifadələrdən istifadə etdiyini anlamaq üçün açar söz araşdırması aparacaq. O, güclü, zəif tərəfləri və təkmilləşdirilməli sahələri müəyyən etmək üçün korporativ vebsaytın hərtərəfli auditini aparacaq. Bu, texniki aspektləri, məzmun keyfiyyətini, istifadəçi təcrübəsini, geri keçid profilini və s. təhlili əhatə edir.  Bundan başqa SEO konsaltinqi məsləhətçisi səhifədə optimallaşdırma və səhifədənkənar optimallaşdırma işlərini də həyata keçirir. Bura axtarış motoru reytinqlərini və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün meta teqlər, başlıqlar, məzmun və daxili əlaqələrin qurulması aiddir. Eləcə də, məsləhətçi   məzmun marketinqi, təbliğat və əlaqələrin qurulması yolu ilə yüksək keyfiyyətli geri bağlantılar əldə etmək üçün strategiyalar hazırlaya bilər.Konsaltinq sizə digər ekspertlərin təcrübə və biliklərini daimi işə götürmədən biznesdə tətbiq etməyə imkan verir. Beləliklə, siz peşəkarlardan dəyərli tövsiyələr alırsınız və onları özünüz həyata keçirirsiniz, bu da büdcənizə xeyli qənaət etməyə imkan verir. Ödənişli məsləhətləşmələr biliklərin təcrübədə öyrənilməsi və təsdiqlənməsi üçün illərlə lazım olan sahələr üçün ən uyğunudur. Bunun üçün ən parlaq nümunələri diqqətinizə çatdıraq: 

  •        Maliyyə menecmenti,
  •       hüquqşünaslıq,
  •       marketinq,
  •       həmçinin SEO.

Sadəcə bu işlərin əsas nümunələrini başa düşmək üçün bir neçə il intensiv təlim keçmək lazımdır.                                                                                        Təxmin etdiyiniz kimi, SEO konsaltinqi, axtarış sisteminin təşviqi sahəsində bizneslərə ekspert məsləhətləri verən bir xidmətdir. Bu cür tövsiyələrin dəyəri nədir? Axı, optimizator peşəsi universitetlərdə öyrədilmir və İnternet ictimai sahədə SEO üçün yoxlama siyahıları və tövsiyələrlə doludur. Fakt budur ki, SEO nümunələri çox tez dəyişir. Bir il əvvəl əldə edilən biliklər bu gün aktual olmaya bilər. Bundan əlavə, tanıtım xüsusiyyətləri hər bir niş üçün fərdidir. Buna görə də, yalnız bir çox nişlərdə təşviq etmək təcrübəsi olan tam ştatlı bir mütəxəssis SEO ilə bağlı ekspert məsləhətləri verə bilər. Biznesinizə uyğun layihələrlə işləmək təcrübəsi olan bir optimallaşdırıcıya müraciət etmək xüsusilə faydalı ola bilər. Məsələn, SEO-nu qanunla müqayisə edək. Hüquqşünaslar da öz biliklərini mütəmadi olaraq yeniləməlidirlər, çünki qanunvericiliyə yeni düzəlişlər daim dərc olunur. Lakin bu düzəlişlərin mahiyyəti ətraflı təsvir edilmişdir, lakin axtarış alqoritmlərindəki dəyişikliklər “qara qutu” tipli sistemdir. Növbəti yeniləmənin sıralama nümunələrini necə dəyişdiyini yalnız faktdan sonra öyrənmək olar. Buna görə də SEO mütəxəssisinin işinin ən vacib hissəsi axtarış nəticələri və hipotezlərin praktikada sınaqdan keçirilməsidir.

SEO konsaltinqi nədir?

SEO məsləhətləri yalnız ən təcrübəli SEO-lara məlum olan gizli SEO məsləhətlərinin siyahısı deyil. Bu, fərdi xüsusiyyətlərinə əsaslanan formalaşmış resurs təşviqi planıdır. Belə bir plan yaratmaq üçün SEO mütəxəssisi saytın özünün, hədəf auditoriyasının, eləcə də rəqiblərin xüsusiyyətlərini diqqətlə öyrənir. Optimizatoru peşəkar edən müxtəlif növ və mövzularda İnternet resurslarının əsas artım nöqtələrini dəqiq müəyyən etmək bacarığıdır. Sayt ekspertizası                                                                                                                                                                                                                                    Resursun ekspert tədqiqi (audit) inkişafı ləngidən əsas səhvləri və çatışmazlıqları müəyyən etməyə kömək edəcəkdir. Mütəxəssis öyrənir:

  •     texniki komponent – kodun etibarlılığı, dublikatların, pozulmuş keçidlərin olması və s.;
  •       rahatlıq – naviqasiya və istifadəçi interfeysi;
  •       məzmun – ümumi standartlara uyğunluq (unikallıq, suyun tərkibi və s.), həmçinin aktuallıq və məlumatlılıq;
  •       semantik əsas – SL-nin tamlığı, açarların qruplaşdırılması və onların sayt boyunca paylanmasının səmərəliliyi;
  •       link kütləsi – bağlantıların artım dinamikası, donor saytlarının etibarı.

Alınan məlumatlara əsasən, optimallaşdırıcı sayt üçün prioritet təkmilləşdirmələrin siyahısını yaradır.

 

Kimə SEO konsaltinqi lazımdır?

Bu xidmət veb saytın tanıtımında ilk addımlarını atan gənc bizneslər arasında daha çox tələb olunur. Səlahiyyətli konsaltinq sizə İnternet marketinqi üçün resursların məhdud olduğu bir mühitdə mümkün qədər səmərəli irəliləməyə imkan verəcək. Həmçinin, aşağıdakı hallarda peşəkar SEO məsləhətləşməsi lazımdır:

  •       sayt durğunluq dövrünə qədəm qoydu – nədənsə saytın mövqeyi azalmağa başladı;
  •       siz yalnız bir resurs inkişaf etdirirsiniz – bu halda, optimallaşdırıcıların tövsiyələri axtarışın təşviqi üçün hazırlanmış sayt yaratmağa imkan verəcəkdir;
  •       biznesin genişləndirilməsi – yeni regionlarda/ölkələrdə xidmət göstərməyə başlamağı və ya yeni hədəf auditoriya seqmentləri ilə işləməyə başlamağı planlaşdırırsınızsa;
  •       SEO nəticə vermir – siz optimallaşdırma üzərində işləyirsiniz, lakin trafik və mövqelər praktiki olaraq artmır;
  •       sayt filtr altına düşdü – məsləhətləşmə sanksiyaları aradan qaldırmağa və axtarış motorlarında reputasiyanın bərpasını sürətləndirməyə kömək edəcək.

SEO konsaltinqi axtarış təşviqinizin effektivliyini artırmağın yollarından biridir. Ancaq bu, yalnız bütün tövsiyələri yerinə yetirməyə qadir olan heyətdə mütəxəssisləriniz olduqda uyğundur. Belə mütəxəssislər yoxdursa, optimallaşdırma xidmətləri üçün təcrübəli SEO agentliyinə müraciət etmək yaxşıdır, ancaq tövsiyələr üçün. Ümumilikdə, korporativ SEO konsaltinqi biznesə güclü onlayn mövcudluq yaratmağa, axtarış nəticələrində rəqibləri üstələməyə və biznesin böyüməsini və uğurunu təmin etmək üçün hədəf auditoriyanı cəlb etməyə kömək etmək məqsədi daşıyır. Hər bir brendin sosial sferada tanınmağa və təqdimata ehtiyacı var. SMM xidmətinin peşəkarlar tərəfindən, düzgün edilməsi isə biznesinizin inkişafına təkan verən amillərdən olacaq. Düzgün kontentin yaradılması və postların hazırlanması isə sosial şəbəkələrinizi daha populyar və cəlbedici edəcək. SEO konsaltinqlə Yasamal rayonunda fəaliyyət göstərən bir çox  şirkətlər məşğul olur.                                                                                                                                                        Solvemark peşəkar təcrübəsi ilə rəqəmsal marketinq, SMM xidməti və SEO sahəsində öz adını eşitdirməyi bacarmış bir agentlikdir. Xüsusilə, SEO xidməti zamanı həyata keçirdiyi layihələr və əldə edilən uğurlar sayəsində müştərilərinə gələcək vəd edir. Solvemark SEO xidmətlərinin hansı fərqlilikləri təklif etdiyini bilmək istəyirsinizsə:

  • Brendin tanınmasına diqqət yetirir və inkişafı hədəfləyir,
  • Yaradıcı və aktual həllər təklif edir,
  • Google kriteriyalarını əzbər bilir,
  • Bütün sektorlarda uğurun mənbəyini bilir,
  • Müştəri məmnuniyyətinə önəm verir və hədəflərə doğru addımlayır,
  • Müştərilərinə 7/24 dəstək verir,
  • İnkişafı izləyir və rəhbərlik edir,
  • Bütün peşəkar alətlərdən istifadəni təmin edir,
  • Analiz, planlaşdırma, hesabat xidmətlərin ayrılmaz hissələridir,

Müasir rəqəmsal dünyada birgə irəliləmək üçün Solvemark Rəqəmsal Agentliyinin peşəkar xidmətlərindən yararlana bilərsiniz. Rəqabətli onlayn mənzərədə istənilən nəticələrə nail olmaq üçün təcrübəli və nüfuzlu SEO konsaltinq məsləhətləri üçün biz sizin yanınızdayıq!

Ödənişsiz Məsləhət Xidmətimizdən Xəbəriniz Var?

Suallarınızı cavablayaq!

Sizə xüsusi pulsuz məsləhət xidməti təklif edirik.
İstəyirsinizsə, əlaqə məlumatlarınızı paylaşın və biz sizinlə əlaqə saxlayaq. Sizə uyğun vaxtda görüş təyin edək.