SEO - Axtarış Motorunun Optimallaşdırılması

Yeni Nəsil Marketinq Həlləri ilə Biznesinizi Birlikdə Böyüdək !

SEO Nədir?

SEO hər hansı bir vebsaytın axtarış sistemləri nəticələrində daha yüksək yer tutması üçün görülən işlərin bütünüdür. SEO (Search Engine Optimization) və ya Axtarış Motorunun Optimizasiyası üzərində işləmək üçün peşəkar təcrübə olmalıdır, çünki veb və ya e-ticarət saytınız üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. 

SEO araşdırmalarının əsas məqsədi saytla bağlı axtarış sistemlərində daha yüksək yerlərə çıxmaq və daha çox real ziyarətçi cəlb etməkdir. Vebsayt öz axtarış şərtlərinə görə axtarış sistemlərində nə qədər yüksək yer tutarsa, bir o qədər çox ziyarətçi cəlb edəcək və bu da öz növbəsində müştəri üçün bir o qədər çox faydalı olacaqdır. 

SEO xidmətləri Google, Yandex və Bing kimi əsas axtarış sistemlərində ön planda olmaq məqsədi daşıyır. Axtarış sistemlərinin nəticələri zamanı daha çox görünmək vebsayt üçün daha çox ziyarətçi və inkişaf üçün ilk addımdır. Klik və ya baxış üçün ödəniş etməli olduğunuz axtarış motoru reklamlarından fərqli olaraq, SEO xidməti brend məlumatlılığını təbii şəkildə artırmağa diqqət yetirir. Axtarış motorunun optimallaşdırılması xidmətləri ekspert və peşəkar komanda tərəfindən həyata keçirilməli olan xidmətlər sırasındadır.

SEO Xidməti Niyə Vacibdir?

Axtarış nəticələri zamanı səhifənin sıralanmasına təsir edən bir çox amillər var. Bu amillər tez-tez yenilənə və ya dəyişdirilə bilər. SEO xidmətini almaqla siz vebsaytınızın axtarış nəticələri zamanı görünməsini artırmış olacaqsınız. Bu şəkildə veb saytınız daha çox ziyarətçi cəlb edəcək. Veb saytınızın aldığı kliklərin sayı nə qədər çox olarsa, potensial müştərilərin sayı da bir o qədər çox olar. Bu baxımdan, SEO tədqiqatları yalnız brendin tanınmasına kömək etmir, həm də biznesinizin satış və mənfəət potensialını artırır. Peşəkar SEO mütəxəssisi deyilsinizsə, bütün bu prosesləri izləmək çətin ola bilər, həmçinin effektiv SEO üsullarını tətbiq etmək çox vaxt və səy tələb edir. SEO mütəxəssisi ilə işləmək:

  • Saytınızın reytinqini artıracaq və saytınıza daxil olan müştərilərin sayında dəyişikliklərə səbəb olur,
  • Vebsaytınızın, brendinizin prestijini və gözlədiyiniz gəlirləri təmin edəcək daimi vasitə əldə edirsiniz.
  • SEO xidməti digər alətlərlə müqayisədə xərc baxımından daha effektivdir.
  • Tez böyüməyə və digər resurslara (Google reklamları və digər reklamlar növlərinə) investisiyanızı azaltmağa imkan verir.
  • Axtarış sistemlərində yüksələn brendinizə inamı artırır.
  • Vebsaytınızın keyfiyyətli məzmunla zənginləşməsinə səbəb olur.

SEO Nədir və Necə Edilir ?

“SEO nədir?” sualının cavabını vebsayt haqqında axtarış sistemləri üçün görülən bütün təkmilləşdirmə işləri kimi başa düşmək olar. İnternetdə məlumat və məhsulları axtarmaq üçün istifadə edilən axtarış vasitələri SEO xüsusiyyətlərinə malik vebsaytların ən böyük ziyarətçisi və müştəri mənbəyidir. Axtarış nəticələrində müştərilərin əksəriyyəti ilk səhifələrdəki saytları ziyarət edir və bu səhifələr zamanla daha çox əhəmiyyət qazanır.

SEO müvafiq açar sözlərlə axtarış sistemlərində daha yüksək yer tutaraq  ən çox ziyarətçiyə çatmağı hədəfləyir. Bu kontekstdə SEO analizi vebsaytları bütün aspektlərdə axtarış motorlarına uyğunlaşdıraraq ziyarətçilərinə daha asan və tez çata biləcəkləri bir platformaya çevirməyi hədəfləyir. Bu baxımdan SEO həm vebsaytların rahat başa düşülən və istifadəsi asan, həm də ziyarətçiyə axtardıqlarını tapa biləcək səviyyəyə çatmasına kömək edir.

Biznesinizin ölçüsündən asılı olmayaraq, bu gün böyümək istəyən hər bir sahibkarın bir e-ticarət saytı qurması məcburi hala gəldi. Bununla yanaşı, ənənəvi marketinq metodlarını kənara qoyaraq brendinizi onlayn marketinq strategiyaları ilə inkişaf etdirməlisiniz. Ən vacib strategiyalardan biri isə SEO-dur. İnternetdə olmağınıza imkan verən SEO strategiyaları ilə markanızı axtarış sistemlərində görünməsini təmin edə bilərsiniz. “Bəs bu strategiyalar nələrdir, necə müraciət edəcəyik?” deyirsinizsə, “E-ticarət saytları üçün SEO bələdçimiz” ilə suallarınızın cavabını tapacaqsınız.

SEO Hansı Mərhələlərdən Keçir?

SEO – Axtarış Motoru Optimallaşdırılması əməliyyatları əsasən iki yerə ayrılır: on-site (sayt daxili) və off-site (saytdan kənar). Sayt daxili SEO vebsaytınızın dizaynı və proqram təminatı, eləcə də mövcud olan məzmun üzərində çoxşaxəli işi əhatə edir. Saytdan kənar SEO isə xarici keçidlər və vizual materiallar, sosial media, forumlar və bloqlar kimi müxtəlif mənbələr vasitəsilə sayta ziyarətçi axını təmin edərək saytınızın tanınması və keyfiyyətini artırmaq istiqamətində bir araşdırmadır.

İlk olaraq SEO xidməti almaq istədiyiniz internet saytı müxtəlif peşəkar alətlərlə araşdırılır və ətraflı SEO hesabatı hazırlanır. Daha sonra bu hesabat bir çox kriterya nəzərə allınaraq təhlil edilir və saytınızda sayt daxili və saytdan kənar mənbələrdən istifadə edərək hansı saytdan kənar dəyişikliklərin, quraşdırma və redaktə işlərinin hayata keçiriləcəyi müəyyən edilir. Bütün bu əməliyyatlar axtarış nəticələrində görünməsini istədiyiniz söz və/yaxud söz qrupuna əsaslanır. Saytınızda eyni sayt daxili əməliyyatlar həyata keçirildiyi üçün axtarış motorlarının botları saytınızı daha tez-tez skan etməyə başlayır, məzmununuzu axtarış nəticələrində daha çox göstərir və zamanla saytınızı qeyd olunan söz və/yaxud ifadələrlə yuxarı sıralara yerləşdirir.

01 - Hədəf Kütləsi

Açar Söz Təhlili: Biznesinizə görə uyğun açar söz təhlili hədəf auditoriyaya uyğun yüksək axtarış həcminə malik sözlərə fokuslanmaqla həyata keçirilir. Saytın məzmunu müəyyən edilmiş açar sözlərə uyğun optimallaşdırılır, URL strukturları yenilənir.

Rəqib Analizi: Sənayedəki rəqiblərinizi araşdıraraq, müəyyən dövr ərzində orqanik trafikinizdə artım, orqanik trafikin dövriyyəyə müsbət əks olunması və düzgün açar sözlərlə axtarış nəticələrində görünmə hədəflənir.

Biznes Analizi: Rəqib təhlilinə uyğun olaraq sektorun rəqabət qabiliyyəti araşdırılır və buna uyğun olaraq hədəflər müəyyən edilir.

02 - İstifadəçinin Artması

Məzmunun Optimallaşdırılması: Hədəf auditoriyanıza uyğun olan və yüksək axtarış həcminə malik açar sözlərdən ibarət olan ziyarətçilərə uyğun məzmun SEO üçün uyğun məzmun kimi müəyyən edilə bilər. Vebsayt məzmunu belə təşkil edilir.

Mobil Uyğunluq: Mobil versiyaya uyğun vebsaytlar mobil uyğunluğu olmayan vebsaytlardan daha yüksək yer tutur. Bu istiqamətdə internet saytları mobil cihazlara uyğun şəkildə dizayn olunur.

İstifadəçi Təcrübəsi: Sayt daxili əlaqələr və onlara nəzarətlər istifadəçi təcrübəsinə əsasən təmin edilir.

03 - Ölçmə

Müntəzəm Yoxlamalar: Ola bilsin ki, edilən tənzimləmələr proqram təminatı problemi və ya yeniləmə ilə əlaqədar olaraq pozulub. Buna görə də vebsayt mütəmadi olaraq yoxlanılır.

Data Yoxlanışı: Açılış səhifələri, ən çox ziyarət edilən səhifələr, orqanik trafik artımı kimi məlumatlar aylıq və illik olaraq araşdırılarkən, həmçinin məlumatlar müqayisəli şəkildə də yoxlanılır.

İstifadəçi Təhlili: Sayt daxili istifadəçi davranışı optimallaşdırmalar haqqında göstərişlər verir. Buna görə optimallaşdırmalar istifadəçi analizinə uyğun olaraq aparılır.

04 - Geri Dönüş

Orqanik trafik satışlara necə təsir edir?

  • Digər marketinq fəaliyyətləri ilə asan inteqrasiya səmərəliliyi və geri dönüşümü artırır.
  • Axtarış nəticələrində yüksək yer tutmaq daha çox müştərinin brendi tanımasına, etibar etməsinə və böyüməsinə kömək edir.
  • İstifadəçinin diqqət mərkəzində olduğu məhsulları vurğulayaraq geri dönüşümü artırmaq məqsədi daşıyır.

SEO Xidmətləri Nələri Əhatə Edir?

On-Site (Səhifə Daxili) SEO

Səhifə daxili SEO adından da təxmin etdiyiniz kimi, vebsaytınızda görülən işlərdən ibarətdir. Bu optimallaşdırmalar üzərində tam nəzarətiniz var və siz onları asanlıqla dəyişə və ya yeniləyə bilərsiniz. Səhifə daxili SEO, sıralama kriteriyalarına cavab vermək üçün lazımi strategiyalardan istifadə etdiyiniz SEO-nun əsas hissəsidir. Səhifədəki SEO-nun ilk və ən vacib hissəsi məzmundur.

  • Məzmun
  • Vizual Elementlər
  • Başlıq və Təsvir
  • URL Strukturu
  • Açar Söz Analizi
  • Daxili Əlaqə
 

Off-Page (Səhifədən Kənar) SEO

 

Saytdan kənar SEO xarici SEO tədqiqatları ilə vebsaytları zirvəyə çatdırmağı hədəfləyən bütün tədqiqatlardır. Saytdan kənar SEO xidmətləri çərçivəsində araşdırmalara geri bağlantı (backlink), sosial media, video, və podcast kimi alternativlər daxildir. Bunlar arasında geniş yayılmış “backlink” prosesi zamanı bir vebsayt başqa bir vebsayta istinadları qeyd edir, məsələn bu mətnin başlanğıcında sizə təqdim etdiyimiz bağlantı (link) geri bağlantı (backlink) nümunəsidir. Bu, əlaqəli mənbədən götürüldüyü üçün SEO prosesinə dəstək olur.

  • Baclink Strategiyası
  • Sosial Mediadan İstifadə
  • SEO Analizi

 

Texniki SEO

Texniki SEO arxa planda görülən işdir. Siz bunu birbaşa olaraq görə bilməzsiniz, lakin texniki SEO zəruri bir şeydir və vebsaytınızı tanıtmaqda əsas vasitələrdən biridir. Texniki SEO bir çox vacib reytinq kriteriyalarını əhatə edir. Texniki SEO aşağıdakılardan ibarətdir:

  • CSS Resurslarının Optimallaşdırılması
  • Zəngin Fraqmentlər
  • SSL (HTTPS)
  • Robots.txt
  • Strukturlaşdırılmış Data
  • XML Sayt Xəritəsi
  • Meta Təqlər,
  • Büdcə Analizi
  • Gizli Semantik İndeksləmə (LSI)
  • Kanonik URL
  • Səhifə sürəti
  • Sayt xəritəsi
İndi Başlayın

SEO Planlar və Qiymətlər

SEO Haqqında Tez-Tez Verilən Suallar

SEO Nədir?

Axtarış Motoru Optimallaşdırılması (SEO) vebsaytınızı axtarış motoru nəticələrində daha yüksək mövqeyə gətirmək üçün görülən işlərin cəmidir. SEO araşdırmaları ilə vebsaytınızın axtarış motorları tərəfindən daha yaxşı başa düşülməsi və buna paralel olaraq axtarış nəticələri səhifəsində (SERP) mövqeyinin yüksəldilməsi hədəflənir.

SEO Sözünün Açılışı Nədir?

“SEO” abbreviaturasının açılışı olan “Search Engine Optimization” Azərbaycan dilinə “Axtarış Motoru Optimallaşdırılması” kimi tərcümə olunur.

SEO-nun Əhəmiyyəti Nədir?

SEO-ya görə hazırlanmış vebsayt digər saytlardan seçiləcək, axtarış nəticələrində üst sıralarda görünəcək və müvafiq olaraq ziyarətçi axını artacaq. SEO işi daha təbii və qalıcı bir həll olduğu üçün sayt sahibləri tərəfindən daha çox seçilir.

Niyə SEO Xidməti Almalıyam?

Axtarış Motoru Optimallaşdırılması (SEO) reklamla müqayisədə daha uzunmüddətli bir marketinq modelidir. Ancaq bu, SEO-nun reklamdan daha az əhəmiyyətli olduğu anlamına gəlmir. Hərtərəfli SEO xidməti ilə uzunmüddətli perspektivdə reklam xərcləri olmadan biznesinizlə bağlı edilən axtarışlarda ən yüksək yer tuta bilərsiniz və həmçinin məzmun marketinqi kimi kanallar vasitəsi ilə hər bir mümkün nöqtədə hədəf auditoriyanızla əlaqə saxlaya bilərsiniz. Bütün bunları nəzərə alaraq SEO-nu brendiniz üçün bir investisiya kimi dəyərləndirə bilərsiniz.

Orqanik Trafik (Axın) Nədir?
Orqanik axtarış trafiki (axını) heç bir reklam ve ya sponsorluq haqqı ödəmədən axtarış motorunun nəticələrindən təbii olaraq saytınıza gələn sessiyalara aiddir.
SEO Xidmətinə Nələr Daxildir?

SEO axtarış motorunun nəticələri səhifəsində daha yüksək reytinqlərə nail olmaq üçün vebsaytınız üçün aparılan işlərdir və Solvemarkın-SEO xidmətinə rəqib təhlilindən sənaye təhlilinə, saytda SEO optimallaşdırılmasından texniki optimallaşdırmaya qədər bir çox element daxildir.

SEO Xidmətlərini Nə Qədər Müddətlik Almalıyam?

SEO məsləhəti müntəzəm olaraq alınmalı olan bir xidmətdir. Rəqiblərə və saytınızın statusuna uyğun olaraq prosesdə müxtəlif SEO strategiyaları yaradılmalıdır.

Solvemark SEO-da Hansı Alətlərdən İstifadə Edir?
Solvemark-da istifadə edilən SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) alətləri birbaşa olaraq təqdim etdiyimiz SEO xidmətində lazım olan mövzularla bağlıdır. Bu vasitələrin istifadə sahələrini rəqib və sənaye təhlili, texniki optimallaşdırma, məzmunun optimallaşdırılması və hesabat kimi dörd yerə ayırmaq olar. Tez-tez istifadə etiyimiz SEO alətləri bunlardır: ScreamingFrog, Ahrefs, Semrush, SimilarWeb, Oncrawl, Deepcrawl, AWR, JetOctopus və s.
SEO İşi Necə Aparılır?

SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) işi, səhifə daxili  və səhifədən kənar olaraq iki şəkildə həyata keçirilir. Səhifə daxili SEO, vebsaytdaki bütün səhifələrin optimallaşdırılması, onları axtarış motorları və istifadəçilər üçün faydalı etməkdir. Səhifədən kənar SEO, isninadlar, sosial media araşdırmaları, tövsiyələrlə həm istifadəçilər, həm də botlar üçün saytınızı daha cəlbedici etməkdir.

SEO Məsləhəti Nədir?

SEO Məsləhəti vebsaytları axtarış motorlarının təlimatlarına uyğunlaşdırmaqla, onları axtarış sistemlərində göstərmək, sıralanmaq və performansını yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan bir araşdırmadır. Əsas məqsəd, vebsaytın hədəf auditoriyası tərəfindən aparılan sorğularda SERP-də (Axtarış Sistemi Nəticə Səhifəsi) daha yüksək sıralara çıxmasıdır.

On-Page (Səhifə Daxili) SEO Nədir ?
Axtarış motorları tərəfindən müəyyən edilmiş qaydalara uyğun olaraq vebsaytların optimallaşdırılması Səhifə Daxili SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması) adlanır. Saytda SEO optimallaşdırılmasına gəldikdə, həm istifadəçilərin, həm də axtarış motoru robotlarının təcrübəsi nəzərə alınır.
Off-Page (Səhifədən Kənar) SEO Nədir?
Səhifədən Kənar SEO (Axtarış Motoru Optimallaşdırılması), həm istifadəçilərə, həm də axtarış motoru robotlarına müvafiq səhifəni daha yaxşı başa düşməyə və tanımağa xidmət edir.
İstifadəçi Təcrübəsinin (UX) SEO-da Önəmi Nədir?
İstifadəçi analizi demək olar ki, həmişə axtarış motorlarının səhifəni qiymətləndirərkən nəzərə aldığı meyarlardan olub. Keçmişdən bu günə qədər bir çox yenilənmə ilə “İstifadəçi Təcrübəsi” fenomeni daha da ön plana çıxıb və rəsmi olaraq reytinq meyarına çevrilib. İstifadəçilərin vebsaytda keçirdikləri vaxt istifadəçiyə təklif olunan məzmunun, məhsulun və ya xidmətin keyfiyyəti ilə bağlı olsa da, istifadəçinin sayt daxilində dolaşması təcrübəsi də bu vaxta birbaşa təsir edəcək. UX dizayn məhz bu yerdə köməyə gəlir. İstifadəçi bir kliklə almaq istədiyi məhsulu ala bilməli, axtardığı məzmunu asanlıqla tapmalıdır. Əgər istifadəçi almaq istədiyi məhsulu səbətə əlavə edə bilmirsə və ya axtardığı kateqoriyaya keçid tapa bilmirsə, yəqin ki, bir kliklə SERP-ə qayıtmağa üstünlük verəcək. Nəticə olaraq, nə qədər böyük SEO strategiyanız olsa da, istifadəçi təcrübəsini nəzərə almasanız, uğur qazana bilməyəcəksiniz.

Solvemark SEO Xidmətinin Üstünlükləri

Müasir dövrdə axtarış sistemləri hər bir sahə üçün böyük rəqabətə malikdir. Bu rəqabətdə fərqlənən və brend məlumatlılığını artırmağa müvəffəq olan saytlar hədəf auditoriyasına çata biləcəklər. Belə yüksək səviyyədə uğur əldə etmək üçün davamlı və peşəkar iş aparmaq lazım lazımdır. SEO məsləhət xidməti sayəsində optimallaşdırma mütəxəssisləri veb saytların bütün ehtiyaclarına həllər təklif edirlər. 

Aldığınız SEO xidməti sizə bazarda öz sahəniz üzrə aparıcı kimi formalaşmağa imkan verə bilər. İnsanların ehtiyaclarına uyğun məhsullar yaratmaq məqsədiniz varsa, istehlakçılarınız və potensial müştəriləriniz arasında əlaqə yaratmaq və bu əlaqələri inkişaf etdirərək markanızı böyütmək istəyirsinizsə, bu yolda sizə Solvemark peşəkar komandasının SEO xidməti dəstək ala bilərsiniz. Vaxt itirmədən bizimlə əlaqə saxlayıb ödənişsiz konsultasiya xidmətindən yararlana bilərsiniz.

Konsultasiya zamanı təqdim etdiyimiz xidmətlər vebsaytlarınızın axtarış motoru kriteriyalarına uyğunlaşdırılması məqsədi daşıyır. Bu meyarlar əsasən istifadəçilərə axtarış motorları üçün daha yaxşı xidmət göstərməyi hədəfləyən meyarlardır. Bir növ keyfiyyət standartı olan bu tələbləri yerinə yetirəcək saytları “mükafatlandırılır” və hədəf auditoriyası üçün daha əlçatan olur. 

Solvemark peşəkar təcrübəsi ilə rəqəmsal marketinq və SEO sahəsində öz adını eşitdirməyi bacarmış bir agentlikdir. Xüsusilə SEO xidməti zamanı həyata keçirdiyi layihələr və əldə edilən uğurlar sayəsində müştərilərinə gələcək vəd edir. Solvemark SEO xidmətlərinin hansı fərqlilikləri təklif etdiyini bilmək istəyirsinizsə:

  • Brendin tanınmasına diqqət yetirir və inkişafı hədəfləyir,
  • Yaradıcı və aktual həllər təklif edir,
  • Google kriteriyalarını əzbər bilir,
  • Bütün sektorlarda uğurun mənbəyini bilir,
  • Müştəri məmnuniyyətinə önəm verir və hədəflərə doğru addımlayır,
  • Müştərilərinə 7/24 dəstək verir,
  • İnkişafı izləyir və inkişafa rəhbərlik edir,
  • Bütün peşəkar alətlərdən istifadəni təmin edir,
  • Analiz, planlaşdırma, hesabat xidmətlərin ayrılmaz hissələridir,

Bir sözlə Solvemark mütəxəssislərdən ibarət komandası ilə hər zaman sizinlədir. Sektordan asılı olmayaraq müştərilərimizin faydalana biləcəyi peşəkar SEO xidmətimiz sayəsində arzu olunan orqanik trafikə çatmaq xəyaldan çox qazanılmış bir uğur olacaq. Müasir rəqəmsal dünyada birgə irəliləmək üçün Solvemark Rəqəmsal Agentliyini seçmək istəyirsinizsə, bir zəng ilə yanınızdayıq.

İlk olaraq SEO xidməti almaq istədiyiniz internet saytı müxtəlif peşəkar alətlərlə araşdırılır və ətraflı SEO hesabatı hazırlanır. Daha sonra bu hesabat bir çox kriterya nəzərə allınaraq təhlil edilir və saytınızda sayt daxili və saytdan kənar mənbələrdən istifadə edərək hansı saytdan kənar dəyişikliklərin, quraşdırma və redaktə işlərinin hayata keçiriləcəyi müəyyən edilir. Bütün bu əməliyyatlar axtarış nəticələrində görünməsini istədiyiniz söz və/yaxud söz qrupuna əsaslanır. Saytınızda eyni sayt daxili əməliyyatlar həyata keçirildiyi üçün axtarış motorlarının botları saytınızı daha tez-tez skan etməyə başlayır, məzmununuzu axtarış nəticələrində daha çox göstərir və zamanla saytınızı qeyd olunan söz və/yaxud ifadələrlə yuxarı sıralara yerləşdirir.

Ödənişsiz Məsləhət Xidmətimizdən Xəbəriniz Var?

Suallarınızı cavablayaq!

Sizə xüsusi pulsuz məsləhət xidməti təklif edirik.
İstəyirsinizsə, əlaqə məlumatlarınızı paylaşın və biz sizinlə əlaqə saxlayaq. Sizə uyğun vaxtda görüş təyin edək.